Minden napra egy kis meglepetés - DIY adventi naptár

16:28

Az elmúlt években még nem éreztem kéztetést arra, hogy saját készítésű adventi naptárral lepjem meg a kislányom, ennek ellenére bőszen gyűjtöttem az ötleteket Pinteresten.


Ötletekből pedig nem volt hiány. Két kisgyerek mellett nem sok szabadidőm van, így talán nem lepődtök meg, ha azt mondom, az egyszerűen elkészíthető darabokra fókuszáltam, melyek kivitelezése nem igényel sok időt. Kis keresgélés után, már magabiztosan mentem el az üzletekbe, hogy a még itthon hiányzó hozzávalókat beszerezzem. És hogy mire volt szükségem?

- 24 db facsipeszre
- natúr színű csomagolópapírra vagy tasakokra (én csak csillámosat találtam, de így még jobban tetszett)
- karácsonyi mintás matricákra
- zsinegre (itthon volt)
- egy vastagabb ágra, amit én végül egy, a Kikben vásárolt karácsonyi mintás fogasra cseréltem (bár színeiben nem teljesen illeszkedik a csomagolópapírhoz, de ettől most eltekintek)
- celluxra
- a becsomagolni kívánt ajándékokra


Az adventi kalendárium elkészítése pofon egyszerű volt. Először minden apróságot becsomagoltam, és a matricák segítségével "megszámoztam" őket. Ezután a fogast felakasztottam a helyére. Ha nem szeretnétek emiatt a falat fúrni vagy szöget beleütni, akkor csináljátok úgy mint én. Ideiglenesen levettem egy képet a falról, és annak a helyére tettem a naptárt. Miután ezzel is kész voltam, a fogas kampóira felkötöttem zsinegeket, amelyekre a csipeszek segítségével odatűztem a kis csomagokat. Kész is lett! Nehezebb volt leírni, mint megvalósítani. 




És hogy mi minden került a csomagokba? Hát, az előzetes elképzelésemhez képest, miszerint csupa hasznos és egészséges dolgokkal fogom telepakolni, nem sikerült (a betegségek, és az anya fáradtságom közbeszólt), így maradtunk a jól bevált édességek mellett. Azért néhány dió, hajgumi, matrica és játék is lapul egyik-másik kis csomagban. Tudom, nem valami kreatív, de a lényeg, hogy Luca örülni fog egytől-egyig mindennek. 


 Ti megvásároljátok vagy saját kezűleg készítetek el az adventi naptárt?

Ha tetszett a bejegyzés, ne felejts el követni Facebookon és Instagramon sem!


Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram