"...ha benne vagy, akkor csak csinálod, mert élvezed" - Interjú a Peluska márka tervezőjével

10:10

Ámulattal nézek azokra a nőkre, akik édesanyaként, egy esetleg több gyerek mellett, mernek valami újba belevágni. Ezek a nők azt gondolom, hogy nem csak rám, hanem mindenki másra is ösztönzően hatnak, elhivatottságukkal, szorgalmukkal bizonyítják napról napra, hogy igenis nem késő anyaként sem kiteljesedni és karriert építeni.

Katalin, a mai interjúalanyom, is ezen az úton halad. Ő a Peluska márka megálmodója, a tervező. Facebookon akadtam a termékeire, amelyek első látásra belopták magukat a szívembe. Mindenképpen szerettem volna valahogy a blogon is bemutatni a márkát, ezért felkerestem Katalint egy interjú reményében, amire boldogan igennel válaszolt.

Mesélj egy kicsit magadról! Ki vagy, hogy lépett az életedbe a varrás?

A kreativitás mindig is foglalkoztatott, de sohasem voltam elég bátor, hogy meg is valósítsam a terveimet. Bár a munkámnak volt kreatív része, de valljuk be, az IT nem igazán arról híres, hogy ott aztán igazán kiélheted ezen vágyaidat.

Sajnos a megvalósításhoz sem kézügyességem, sem időm, sem helyem nincs, így én vagyok a „tervező” és egy nagyon türelmes, és ügyes varrónő valósítja meg az elképzeléseimet. Szerencsére már meg sem lepődik, ha egy újabb ötlettel állok elő.


Mi motivált arra, hogy vállalkozni kezdj? Mivel foglalkoztál korábban?

Egy multinál vezettem IT projecteket, míg a nagyobbik fiunk megszületett. Már az első itthon töltött évek alatt szerettem volna belefogni valamibe, de akkor még nem éreztem magamban az erőt. Aztán a kisebbik fiunk születése után a férjem bátorítására belefogtunk.

Mikor jött az ötlet, hogy saját tervezésű termékeket kezdj árusítani?

Éreztem, hogy szeretnék egyedi alternatívákat ajánlani. Én magam is szeretem az egyedi holmikat, amiket biztosan nem látok meg másnál, nem tucat termékek. Így először magamnak, a családnak, barátoknak terveztem, és csak ezek után kezdtem el bővíteni a kört.

Hogyan született meg a Peluska gondolata?

Egy kisbabás anyuka napjának sok óráját kiteszi a pelenkázás. Ha mindezt otthon csinálja, kényelmesen meg tudja oldani. Viszont, ha szeretne kimerészkedni a lakásból már sokkal nehezebb helyzetben van. A pelenkázó helyiségek (már, ha vannak), sokszor koszosak, nem szívesen teszi le az ember a babáját. Ráadásul én már a terhességem alatt tudtam, hogy nem szeretnék 3 táskával közlekedni, hanem amennyire lehet, minimalizálnám a cuccainkat. És arra gondoltam, más is járhat hasonló cipőben.



Mi a fő ismertető jegye a Peluska márkának? Milyen termékek alkotják a kínálatát?

A praktikusságot szeretném megvalósítani, tetszetős formában.
A csomagok azoknak a feledékeny anyukáknak segíthetnek, akik elfelejtik feltölteni a táskában a készleteket. Nekem mindig van egy a kocsiban. Többször jól jött.
A szütyők önálló pelenkázó táskákként is funkcionálnak, és a kihajtható alátétnek köszönhetően bárhol elvégezhető a procedúra, de kiváló kiegészítője lehet a táskánknak is. 
A vízálló lepedő pedig a már nagyobb, szobatisztaságra áttérő gyerkőcöknél segítség, a minták pedig szerintem hiányoznak az itthoni lepedőpiacról.

Milyen szempontok alapján tervezted meg a Peluska pelenkázó csomagot és szütyőt?

Kis helyen férjen el, de mégis minden meglegyen benne, ami egy pelenkázáshoz szükséges. Nekem nincs külön pelenkázó táskám, a "sima" táskáim része, bármelyikben elfér.



Családanya vagy, így komoly logisztikát igényel, hogy elég időd jusson a családra, a háztartásra és a munkádra. És a blogodról még nem is tettem említést, pedig oda is rendszeresen írsz. Mi a módszered? Hogyan tudod összeegyeztetni ezt a sok feladatot a mindennapokban?

Mindig csodáltam azokat az anyákat, akik belevágnak ezekbe a dolgokba, és én is mindig azt kérdezgettem, hogy csinálják? De az igazság szerintem az, hogy ha benne vagy, akkor csak csinálod, mert élvezed. A legtöbbször alvásidőben, és éjszaka, ha a gyerek hagyja.
Az Anyagondolatok blogot például akkor kezdtem el, amikor a kisfiam csak rajtam volt hajlandó aludni, így vagy bámulhattam a tévét, vagy találhattam magamnak értelmes elfoglaltságot. (Persze azóta a blog is szerelem lett)
Mivel a varráson kívül mindent én csinálok, így természetesen nem mindig jut annyi időm a dolgokra, mint szeretném, de ezeket igyekszem türelemmel viselni.

Milyen terveid vannak a jövőre nézve? Várható-e például a termékkínálat bővítése?

Mindig vannak új ötleteim. Most vezetjük be például a vízálló, mintás lepedőket pihe-puha minky anyagból, ami mégsem engedi át a nedvességet, ha baleset történik, így nem kell még a matrachuzatot is kimosni, mint anno nekünk.

Kizárólag megrendelésre dolgozol?

Nem. Mindig vannak elérhető darabok, amiket megálmodtam, de a szütyőkből kizárólag egyedi darabok készülnek, nincs két egyforma.

Az interjú végén még csak annyit árulj el az olvasóknak, hogy hol lehet elérni a termékeidet?

A honlap jelenleg átalakítás alatt van (ilyenkor például jól jönne pár extra szabad óra), de a  FACEBOOK oldalon albumba vannak rendezve az aktuális termékek.


Azzal a jó hírrel szolgálhatok, hogy most mindenki, aki kedveli a blog Facebook oldalát ITT, 15%-os kedvezményre jogosult a Peluska termékeiből 2018.10.19.-ig!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram