Nagy a pocak?! Irány várandós fotózásra!

10:00

Az első várandóságom idején igyekeztem megörökíteni a gömbölyödő pocakomat, így gyakran kértem meg a férjemet, hogy készítsen rólam fotót ilyen-olyan pózban. A második terhességem esetén valahogy, mint oly sok minden más, ez elmaradt. Na nem azt állítom, hogy nem született néhány szelfi magamról, de a kisgyerekes anyai létem mellett gyakran feledkeztem meg arról is, hogy ismét babát várok, nem hogy arról, hogy jó lenne dokumentálnom magamnak a változásokat.


Épp ezért már nagyon vártam a mostani várandós fotózásunkat. A fotósunk, ahogy két évvel ezelőtt, úgy most is Ákos volt, aki egy remek helyszínt ajánlott, így szerintem már a környezet miatt is csodás képek születtek.


A ruhát nem akartam túlgondolni, és mivel nem csak rólam, hanem a családom tagjaival közösen is készültek képek, próbáltam kicsit összeöltözni velük. Mivel fehér nadrágja és farmer felsője mind a férjemnek, mind pedig a lányomnak volt, magától adta az ötlet, hogy én is beszerezzek egyet. Hosszú keresgélés után, végül a Lidlben talátam ezt fodros vállú farmer ruhát, amit fehér legginsszel kombináltam. Egyszerű, de nagyszerű viselet, de ami fontosabb, hogy kényelmes is volt, így sokkal jobban éreztem magam a 2-3 órás fotózás alatt.












Még több fotóért kattintsatok az Instagram oldalamra!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram