A szeretet ezer arca

13:19

Szeretni sokféleképpen lehet, az anyai szeretethez azoban nem hasonlítható semmi. Mindennél erősebb és sosem változik. Egyszerű és mégis különleges. Önzetlen, feltétlen, határtalan, megbocsájtó, elnéző, gyengéd, kimeríthetetlen. Igaz.


Sokszor gondolkodtam már azon, hogy mit jelent számomra az anyaság, miért szeretem minden nehézségével együtt. Mert kár tagadni, gyakran piszok nehéz! Ám ha rám mosolyog, megölel és még egy nagy nyálas puszit is nyom a lányom az arcomra, minden hisztit, sírást, átalvatlan éjszakát elfelejtek.

Megkérdeztem néhány anyukák, hogy ők miként élik meg az anyaságukat. Mi változott azóta, mióta valakiért felelősek lettek? Miért szeretnek anyák lenni?


"Azt a határtalan szeretetet, amit kapok a gyermekeimtől. És ami nap, mint nap elűzi a fáradtságom, csak Ők tudják így mondani: ANYA SZERETLEK!" 
Vuleta Piroska, egy olvasó

"...teljesen felszabadító élmény volt a gyermekáldás csodája. A terhesség alatt, és utána is; a tudat, hogy már nem csak én számítok, hogy másért is felelős vagyok engem nagyon felszabadított. Kizökkentem egy egoista világképből..." 
Natulcien a Grafostylist Natulcien blog írója

"Megmutatta a feltétel nélküli, igaz szeretetet, azt, hogy a fogyatékosság nem egy borzalmas dolog, hogy minden adott napnak van boldog pillanata, hogy az élet képlékeny. Petitől megtanultam, hogy az életnek az ébredés pillanatában örülni kell, hogy a lehetetlen igenis legyőzhető, hogy a betegséget, fájdalmat alázattal is lehet viselni, hogy a mosoly örök és pótolhatatlan. (...) Szerencsém van, mert megismerhettem az Életnek ezt a dimenzióját, mert a szívem és a lelkem sokkal befogadóbb lett." 
Zsanko Dubiel Anikó, a minDOWNnap blog írója"

"A csillogó szemeket, a mosolyokat, a puszikat, a kicsi kezeket a kezemben... A fiaimat!" 

Lencsés Hajnalka, egy olvasó


"Az anyaság megtanít arra, hogy megismerd, milyen képességeid vannak, amikről nem is tudtál, hogy léteznek. Ugyanis a gyermekeidért mindenre képes vagy. Ezek a képességek például: a feltétel nélküli szeretet, önzetlenség, kitartás, türelem, félelmek leküzdése, hit, boldogság (...)
Különleges érzés, hogy mindig van, aki felfigyel rád, meghallgat, szeret téged, megbízik benned, mindig melletted van, számít rád, megnyugtat, tanul tőled, felkészíted az életre! Szeretem a gyerek kacajt, a sírást, a nevetést, a baba illatot és mindent szeretek a gyerekekben! Semmi pénzért nem cserélném el az anyai szerepemet és elmondhatatlanul hálás vagyok azért, hogy anya lehetek! Még akkor is, hogy ha a világon a legnehezebb az, hogy minél jobb anyává váljak, és hogy meg tudjak számukra mindent adni, amire szükségük van!"
Galló Lídia, a Beauty Advisor YouTube csatorna vloggere

"...még a mai napig is úgy tud nézni rám, mint amikor először látott meg úgy igazán, és ráeszmélt, hogy neki itt most tök jó lesz. És enyém a puszi, a nevetése, a napi ovis beszámoló, a pletykák, hogy kibe szerelmes, a rajzok, a versek, a kiesett fogak és a szerencsehozó kincsek, a nagy életigazságok, és a szájából elhangzó "szeretlek"-ek 90 százaléka.
Rohadt egy mázlista vagyok, az az igazság!"
Fülöp Erika, a Kötéltánc blog írója


Kívánok minden kedves olvasómnak szeretettben, békeségben és boldogságban eltöltött ünnepeket!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram