Kismamaként is lehetünk csinosak?

7:46

Rövid és egyszerű válaszom: IGEN.


Mindig úgy gondoltam, hogy a nők ebben az időszakban egyszerűen kivirulnak. Nem egy barátnőmre és ismerősömre csodálkoztam rá és nyilvánítottam ki véleményemet, miszerint milyen szépek, milyen jól áll nekik a nagy pocak. Amikor pedig nekem is egyre kerekedett a hasam, sokszor meg-megálltam a tükör előtt, és gyönyörködtem magamban, abban a nőben, akinek szíve alatt egy kis csoda lakik.


A természetes szépségen túl, ami ilyenkor árad belőlünk, még tudunk tenni egy lapáttal, hisz a csinos öltözet nekünk is kijár. Manapság már szerencsére nem csak hatalmas ruhákba kell beburkolóznunk, hanem ugyanúgy tudunk öltözködni, ahogy azt a terhességünk előtt tettük.

Míg az első hónapokban még kedvünkre viselhetjük a szekrényünkben megtalálható darabokat, ahogy haladunk előre az időben, úgy lesz egyre nehezebb válogatni a meglévő ruhadarabjaink közül. Majd jön az az időszak, amikor egy időre búcsút is intünk tőlük. Sok várandós kismama ilyenkor felkeresi a kismama üzleteket és webshopokat, és az ott fellelhető kínálat közül válogat. Azt gondolom, évről évre jobb és jobb lesz ezekben a boltokban a választék, azonban még mindig nem teljesen kielégítő. Az én tapasztalatom az, hogy a legtöbbször sötét és komor színek közül tudunk csak válogatni, nem feltétlenül igazodnak az aktuális divattrendekhez, és gyakran irreálisan drágák az egyes ruhadarabok. Ezzel a megállapításommal nem szeretnék senkit sem távol tartani a kismama üzletektől, sőt, egyes ruhadarabokat, mint a nadrágokat szerintem csak itt érdemes beszerezni. Ezeket ugyanis direkt a pocakhoz tervezik, hogy a lehető legkényelmesebb viseletté váljon számunkra. Manapság pedig már minden stílusban megtalálhatjuk a nekünk legideálisabbat, kezdve a vászonnadrágoktól, a szaggatott farmeren át egészen a bőr hatású fazonokig. Azonban felsőrészeket, ruhákat nyugodtan vásárolhatunk máshol is, hisz egyes ruhafazonok, amelyek azelőtt talán nem illeszkedtek az alkatunkhoz, most kifejezetten előnyösek lehetnek számunkra. Ilyenek az A-vonalú ruhák és blúzok, a mell alatt elvágott fazonok (empire stílus), a pamut vagy jersey anyagból készült ruhák pedig egyszerre kényelmesek és csinosak is rajtunk.

A legtöbb kismama talán ott hibázik a legtöbbször a ruhaválasztásnál, hogy az egyre növekedő pocakkal, melleivel és csípőjével párhuzamosan egyre nagyobb és nagyobb méretű ruhadarabokat is vásárol magának. Ezzel az a probléma, hogy a nagyméretű darabok ugyanúgy, ahogy nem kismamaként is, sokkal nagyobbnak, vaskosabbnak láttatnak bennünket, mint amilyenek valójában vagyunk. Egyszer és mindenkorra felejtsük el ezt a módszert! Keressünk helyettük olyan ruhadarabokat, amelyek méretben megfelelőek, illetve hangsúlyozzák azon testrészeinket, melyeket szépnek látunk! Én elsősorban a pocakomat szeretem kiemelni, de ugyanúgy büszkék lehetünk a dúsabb kebleinkre is, vagy épp a formásabb popsinkra is.


Nem feltétlenül kell egyébként minden ruhadarabot újravásárolnunk. Biztosan akadnak olyan ruhadarabok a szekrényünkben, amelyek ebben az áldott állapotban is jók ránk. Ilyenek például a blézerek, a bővebb blúzok, a farmerkabátok vagy kardigánok, amelyek nagyszerűen feldobják az megjelenésünket. De a tavalyi szezonból megmaradt maxi szoknyákat és ruhákat is tudjuk most hordani, amelyek egyébként még ebben az évben is még nagyon divatosnak számítanak, emellett kényelmesek is. Tehát ha van pár darab a szekrényedben, ideje lesz előásnod őket, hiszen ezek is nagyszerűen mutatnak a kismamákon!



Talán hihetetlen, nekem elsőre annak tűnt, de a ceruzaszoknyák is hihetetlenül jól mutatnak kismamákon, hiszen gyönyörűen kiemelik a kerekedő hasunkat, és még kényelmesek is! Persze én már nem feltétlenül ragaszkodnék a magas sarkú cipőkhöz, mint ahogy a képeken lévő hölgyek, inkább a sneakerre voksolnék.



Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram